do E-SHOPu

Vizitka – první dojem, který vydrží.

S vizitkami vyrobenými u nás získáte víc než jen kus papíru – získáte klíč k novým obchodním příležitostem. Tiskneme vizitky kvalitně, rychle a levně.

VIZITKA | NAVŠTÍVENKA – je to jen malá kartička, ale velký krok k vytvoření nezapomenutelného prvního dojmu. :) Profesionální a atraktivní vizitka s čistým layoutem a vhodným obsahem, zpracovaná s originalitou a smyslem pro detail vyvolává sympatie, vzbuzuje důvěru, působí příjemně a pozitivně, prostě zanechává dobrý dojem… a vy chcete zanechat dobrý Dojem, protože ten je prvním krokem na cestě k vybudování silných (obchodních) vztahů. Vytvořte si svou jedinečnou identitu s našimi profesionálními službami, jsme Vám k dispozici.

Jedním klikem přímo do kategorie VIZITKY | NAVŠTÍVENKY = snadné a rychlé zadání zakázky výběrem z přednastavených výrobních parametrů. 

Formulář rychlé poptávky = zadání zakázky mimo prostředí e-shopu nebo prostor pro vaše dotazy a požadavky.

Je v dnešní internetové době tištěná vizitka přežitek?

Rozhodně ne!… jen došlo k určitému posunu v základním účelu vizitky. Primární funkcí vizitky vždy bylo předání kontaktů, sekundárně pak měla propagovat firmu či jednotlivce – na těchto dvou funkcích dnešní doba v zásadě nic nezměnila. Nicméně, téměř neomezená dostupnost informací  v elektronické podobě (v každém místě a čase) trochu potlačila důležitost výměny kontaktů a posunula hlavní účel vizitky spíše do sféry prezentace a propagace.

Předání vizitky je prostý akt, kterým lze sdělit mnoho. Společně s vizitkou předáváme svému protějšku jasnou výpověď o sobě samém i o  identitě firmy, kterou zastupujeme. Obsah i design vizitky podává informace nejen o kontaktech a oboru působnosti firmy, ale také o jejích  hodnotách, vizích, přesvědčení, vkusu… Vizitka, kterou předáváte, může v člověku implicitně probouzet pocit důvěryhodnosti, úspěšnosti, solidnosti, spolehlivosti, solventnosti atd., ale pozor, i pravé opaky těchto hodnot. Kvalita vizitky je tedy nesmírně podstatnou výpovědí a není radno ji podceňovat.

Design vizitky

Obsah vizitky

Při tvorbě obsahu vizitky je třeba mít na paměti, že vizitka musí zůstat přehledná, informace musí být dostatečné, ale ne zahlcující.

  • jméno, příjmení, příp. titul
  • název firmy/logo
  • funkce/pracovní pozice ve firmě
  • telefon (mobil) firemní/osobní
  • e-mail
  • adresa 
  • webové stránky
  • sociální sítě

Grafika a zpracování

Vizitka musí zaujmout, musí mít šmrnc, působit jedinečně a neokoukaně. Musí být zpracovaná kvalitně a se smyslem pro detail, protože jen taková prezentace vytváří Dojem. 

Originální design vizitky není jen o nápadité grafice, ale také o celkovém zpracování – tzn. o promyšlené kombinaci zvolených materiálů, výrobního postupu, technologií a grafiky. Nikoli s grafikou na posledním místě, ale to s žádnou z výše jmenovaných veličin – důležitá je vyváženost a harmonie ve výsledném dojmu. Někdy v designu hraje hlavní roli propracovaná grafika, jindy může být grafické zpracování jednoduché a promlouvají spíše zvolené materiály či efekt různých výrobních technologií. 

Pozor na přeplácanost! …