do E-SHOPu

Komplimentka – compliment card

Děkovná karta jako užitečný prostředek posílení značky. Jednoduchý písemný projev díků a uznání, který vytváří příznivý dojem u obchodních partnerů, klientů, kolegů i zaměstnanců

KOMPLIMENTKY | DĚKOVNÉ KARTY jsou sice nenápadnou, ale důležitou součástí firemní komunikace a mohou mít významný dopad na vnější i vnitřní vztahy firmy, na týmovou dynamiku a celkovou kvalitu pracovního života ve firmě. Komplimentka je jedním z prostředků vytvářejících dojem, jakým chce firma působit… a dobrý dojem je důležitým aspektem při budování dobrých (obchodních) vztahů. Komplimentka je drobnost, jen milá pozornost, ale nepochybně je to počin, který dobrý dojem vyvolává. Poskytujte drobné pozornosti s naší pomocí, naše výroba je vám plně dispozici.

Jedním klikem přímo do kategorie KOMPLIMENTKY = snadné a rychlé zadání zakázky výběrem z přednastavených výrobních parametrů. 

Formulář rychlé poptávky = zadání zakázky mimo prostředí e-shopu nebo prostor pro vaše dotazy a požadavky.

Co je to komplimentka a k čemu slouží?

Pojmenování komplimentka má svůj původ ve slově kompliment, což (i podle slovníku cizích slov :) znamená poklonu, projev úcty či lichotku. Z významu slova kompliment pak jasně vyplývá účel komplimentky. Komplimentka slouží k poděkování, k vyslovení uznání, k projevu úcty či k předání krátkých vzkazů a jiných informací. Zkrátka a jednoduše, komplimentka je děkovná karta.

Komplimentka je nenáročné pozitivní gesto, které může být mocným nástrojem pro firemní komunikaci, firemní kulturu a pro posílení značky. V jednoduchosti je síla – prosté vyjádření díků, ocenění a uznání vnáší do jakéhokoli formálního jednání punc něčeho osobního… a osobní dotek prolamuje ledy:

  • buduje dobré vztahy s klienty a zákazníky – můžete poděkovat za spolupráci a podporu, můžete poděkovat za nákup či využití služeb – poděkování můžete předávat osobně nebo připojit k dokumentů provázejícím hotovou zakázku (zásilku);
  • posiluje týmového ducha, motivuje – jakékoli explicitně vyjádřené ocenění práce a úsilí zlepšuje pracovní atmosféru, podporuje pozitivní vztahy a přispívá k loajalitě;
  • posiluje značku a firemní identitu – uznalý, laskavý a pozitivní přístup posiluje důvěru a sympatie veřejnosti. Uznání veřejnosti přispívá ke zvyšování pověsti společnosti a pokládá základy k dlouhodobému úspěchu značky.

Komplimentku je možné propojit s nějakým dárkem či bonusem, které jí přidají na hodnotě a účinnosti. Může to být sleva na určité produkty, služby nebo na příští nákup, dárkový poukaz, nějaký typ zaměstnanecké odměny, pozvánka na firemní, kulturní či sportovní událost, voucher na wellness nebo jiné zdravotní benefity nebo drobný dárkový předmět jako stylové firemní dárky, gadgety nebo personalizované předměty s firemním logem.

Komplimentky hrají svou nezanedbatelnou úlohu nejen v pracovním, ale i v osobním životě. Obvyklé bývá poděkování za účast na akcích spojených s nějakým životním milníkem – oslavy jubileí, svatby, křtiny či pohřby… „Děkujeme, že jste s námi byli. Bylo krásné mít vás všechny zase kolem sebe.“… milá formulace,  která potěší a zahřeje. I v osobním životě může být komplimentka provázaná s dárkem, který může být sám o sobě vyjádřením díků… bomboniéra pro maminku může být opatřena cedulkou s textem „Děkuji za lásku a péči.“, láhev vína pro kamaráda může být doplněna komplimentkou ve formě visačky s „… díky za pomoc a oporu…“ apod.

Design komplimentky

Design komplimentky by měl zapadat do jednotného vizuálního stylu firmy – originální nápaditá grafika, dobře zvolené materiály, technologie a výrobní postup. Komplimentka musí být zpracovaná kvalitně a se  smyslem pro detail, protože jen taková prezentace vytváří Dojem.