do E-SHOPu

Vizitky | navštívenky

Vizitka od nás je Váš první krok vytvoření k nezapomenutelného dojmu. Je v dnešní digitální době tištěná vizitka přežitek? Rozhodně ne, jen došlo k určitému posunu v její primární funkci. Základním účelem vizitky vždy bylo předání kontaktů. Tato základní se v zásadě nezměnila, ale dostupnost jakýchkoli informací v elektronické podobě na každém kroku, v každém místě a čase, posunula jazýček na primární vizitky od propagace primárních funkcí vizitky na firemní prezentaci a propagaci.

Prostřednictvím vizitky poskytujeme svému obchodnímu protějšku spolu s kontakty také první dojmy o osobě a firmě – o jejím vkusu, smyslu pro detail, originalitě, solidnosti… prostě celkově o způsobu jakým se prezentuje. Kvalita vizitky je tedy nesmírně podstatnou výpovědí a není radno ji podceňovat.

Komplimentky

Co to vlastně taková komplimnetka je jak čemu slouží? Pojmenování komplimentka má svůj původ ve slově kompliment, což (i podle slovníku cizích slov :) znamená poklonu, projev úcty či lichotku. Z významu slova kompliment pak jasně vyplývá účel komplimentky. Komplimentka slouží k poděkování, věnování, projevu úcty či k předání krátkých vzkazů a jiných informací, ideálně formou zdůrazňující firemní identitu. Zkrátka a jednoduše, komplimentka je děkovná karta.

Co to vlastně taková komplimentka je? 

Vizitka musí vypadat pěkně, tedy spíše – vizitka musí nějakým způsobem zaujmout, musí mít šmrnc, působit jedinečně a neokoukaně. Designem vizitky lze vyjádřit mnoho. Kombinací zvolených materiálů, výrobních technologií a grafického zpracování dáváme výpověď o identitě firmy, jejímu zaměření, oboru působnosti a dojmu, který chce firma či osoba probouzet.